رد شدن به محتوای اصلی

6 اصل اساسی Sommelier

 6 اصل اساسی Sommelier 



ما Sommelier را با یک مأموریت ساده ایجاد کردیم: دسترسی آسان همه به محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال. این پلتفرم افراد را قادر می سازد تا از طیف وسیع تری از گزینه ها برای مدیریت آینده مالی خود استفاده کنند.

از زمان استخراج اولین بیت کوین، گشودگی و گنجاندن ارزش های اصلی به عنوان جنبش کریپتو بوده است. با این حال، گاهی اوقات ما کمی مسیر را گم می کنیم و از این اصول اصلی گنجاندن و باز بودن دور می شویم. گاهی اوقات، به‌جای اینکه تا حد امکان به روی «هنجارها»  تمرکز کنیم ، محصولاتی با رابط کاربری بسیار پیچیده ایجاد می‌کنیم و از اصطلاحات شیک برای توصیف خدمات خود استفاده می‌کنیم همچنین اقدامات دیگری را انجام می‌دهیم که مفهوم انحصار را به جای گنجاندن اعمال می‌کند.

با این حال در Sommelier ، ما در حال ایجاد راه‌های آسان برای کمک به افراد زیادی هستیم که تا حد امکان از مزایای ارائه شده توسط این کلاس‌های دارایی جدید (رمزارز های سنتی، NFT ها ، سهام و اوراق قرضه توکن‌شده و غیره) استفاده کنند تا استقلال مالی و ثروت خود را ایجاد ، رشد و حفظ کنند.

ما با استفاده از 6 اصل اساسی این کار را انجام می دهیم:

اول - سهولت استفاده. ما محصولات خود را با در نظر گرفتن سادگی و آشنایی شبیه به Web2 می سازیم. تمام پیچیدگی‌های غیرضروری از بین می‌رود و کاربران را تنها در معرض تجربیات محصول اصلی کاربر قرار می‌دهد که ارزش واقعی را ارائه می‌کند.

دوم - توانمندسازی. پلتفرم Sommelier میزبان صدها استراتژی مدیریت پورتفولیو/معاملات/وام/سهام است که توسط متخصصان در بازارهای ارزهای دیجیتال و سنتی ایجاد شده است. توانایی خرید استراتژی‌های آماده شده توسط متخصصان، هر کسی را قادر می‌سازد تا به معنای واقعی کلمه از هوش افراد دیگر با سال‌ها تجربه فوراً استفاده کند.

برای دوبرابر کردن توانمندسازی، ما همچنین اصطلاح اصلی خود را از Cellar ها (اسمارت کانترکتی که پورتفولیوها را در حین اجرای دستورالعمل‌های استراتژی مدیریت می‌کنند) کنار می‌گذاریم و ساده به سمت استراتژی ها می‌رویم. آنچه مردم به آن علاقه دارند استراتژی‌ها هستند ،  استفاده از هوش دیگران (+ یادگیری ماشینی و الگوها) برای مدیریت بهتر سرمایه‌شان نه زیربنای اسمارت کانترکت های فانتزی. Cellar ها تنها و به واسط نام خود به جایی نمی رسند و مردم اهمیتی نمی دهند که ما آنها را چه می نامیم. آنها علاقه مند به استراتژی هایی هستند که به آنها قدرت می بخشند.

سوم - سرعت و دقت. متفاوت از بازارهای TradFi، کریپتو هرگز نمی‌خوابد و برای آخر هفته تعطیل نمی‌شود. بنابراین، هیچ فرد مستقلی به خصوص فردی با پیشینه ارزهای دیجیتال کم، نمی تواند انتظار داشته باشد که به تغییرات بازار در زمان مناسب پاسخ دهد. با Sommelier آنها می توانند این را عملی کنند زیرا همه استراتژی های موجود در پلتفرم ما سیگنال های بازار (هم در زنجیره و هم خارج از زنجیره) را 24/7 بررسی می کنند و در هر زمان بر اساس آنها عمل می کنند.

چهارم - سهولت دسترسی. منصفانه است که بگوییم علاوه بر استفاده DEX، اکثر کاربران کریپتویی خرد با اسمارت کانترکت تعاملی نداشته‌اند یا سرمایه‌شان را به پلتفرم‌های DeFi واریز نکرده‌اند. با راه‌اندازی استراتژی‌های آتی ، روش جدیدی را برای قرار گرفتن در معرض استراتژی‌های سبد ارزهای دیجیتال پویا معرفی خواهیم کرد که به آن توکن های استراتژی می گویند. توکن ها سهمی از یک سبد استراتژی خاص را نشان می دهند.  بنابراین کاربران دو گزینه برای تعامل خواهند داشت - با خرید توکن های استراتژی از پلتفرم (سپرده نقدینگی به استراتژی ها از طریق Cellar ها - اسمارت کانترکت) یا با خرید/فروش توکن های استراتژی مستقیماً در DEX. در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد توکن های استراتژی خواهید شنید.

پنجم - شفافیت و امنیت. وجوه حاصل از هر سبد استراتژی در اسمارت کانترکت های بدون مجوز نگهداری می شود. هر اسمارت کانترکت قبل از استقرار، توسط حسابرسان شخص ثالث محترم حسابرسی می شود. به همین دلیل است که ما به طور بالقوه کندتر از آنچه که می‌توانستیم، ارائه استراتژی‌ها را داریم اگرچه خط رابط استراتژی‌های آینده همواره در حال رشد است. هر ارائه‌دهنده استراتژی باید قبل از ارائه استراتژی خود برای لیست شدن در پلتفرم، اطلاعات بازآزمایی استراتژی را نیز ارائه دهد. ما همچنین انتخاب‌های خاصی در معماری سیستم انجام دادیم که تمرکززدایی (مجموعه اعتبارسنجی غیرمتمرکز که دستورالعمل‌های استراتژی را تأیید می‌کند) و امنیت (Gravity Bridge ایمن که فقط دستورالعمل‌های استراتژی را منتقل می‌کند ، نه دارایی‌ها که کاملاً بدون مجوز است و با سرمایه پورتفولیوی هر استراتژی مستقیماً روی اسمارت کانترکت های Ethereum نگهداری می‌شود) را دو برابر کردیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بررسی استراتژی ثابت Patache

بررسی اجمالی استراتژی‌های Patache Digital بر اساس یک الگوریتم کمی اختصاصی به عنوان پایه و با لایه‌های تحلیل ریسک ترکیب شده‌اند. تحقیقات و محصولات Patache بر حفاظت اصلی و بازدهی ثابت در حالی که گاه به گاه دوران ساکن را دنبال می کنند، تأکید دارند. استراتژی ثابت به دنبال شکست های قیمتی است و شامل دو جزء است: Workhorse و Racehorse. هدف Workhorse این است که ریسک را باطل کند، یک سود کوچک/هزینه تراکنش را پوشش دهد و هدف Racehorse این است که فرصت بازدهی بزرگتری را دنبال کند. مکانیزم  معامله طولانی BTC - یک مثال: یک معامله طولانی زمانی آغاز می شود که بازار به سطح ورودی جهت دار می رسد. دو پوزیشن در سمت طولانی با انباشت Bitcoin نسبت به USDC آغاز می شود. به هر پوزیشن بلافاصله یک هدف و یک توقف (باخت) اختصاص داده می شود. اگر بازار قبل از توقف به هدف برسد، BTC Workhorse به USDC فروخته می‌شود که سود می‌برد. به طور همزمان توقف Workhorse به یک استاپ Trailing تغییر می‌کند (برای مشاهده تصویری در مورد اینکه چگونه استاپ Trailing قیمت را افزایش می‌دهد اما پایین نمی‌آید به GIF زیر مراجعه کنید). در این مرحله ،

بروز رسانی Sommelier - ماه November سال 2022

استراتژی‌های ثابت فعال می‌شوند، استخراج نقدینگی همچنان ادامه دارد، Sommelier به ATH‌ های TVL جدید می‌رسد و بروزرسانی در استراتژی های ETC-BTC Trend و Momentum  ماه November برای Sommelier یک ماه فوق العاده بود. استراتژی های ثابت ETH و BTC به این پلتفرم اضافه شدند که انتخاب های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند. برنامه‌های استخراج نقدینگی نیز برای همه استراتژی‌ها در پلتفرم راه‌اندازی شد تا مشارکت استراتژی را بیشتر تشویق کند. راه اندازی استراتژی های ثابت راه اندازی استراتژی های ثابت، تعداد کل استراتژی ها را در پلتفرم Sommelier به پنج افزایش داد. این استراتژی‌ها به ترتیب ETH و BTC را معامله می‌کنند و رویکرد «اول ریسک» برای معامله دارند. به هر معامله 2.5% تحمل ریسک اختصاص داده می شود تا اطمینان حاصل شود که سرمایه حفظ می شود و به استراتژی اجازه می دهد تا بازی طولانی را انجام دهد تا سرمایه در طول زمان تجمیع شود. استراتژی ثابت ETH : میانگین بازده سالانه 27.8 درصد در دوره آزمایش قبلی از May 2021 تا September سال 2022 استراتژی ثابت BTC : میانگین بازدهی سالانه 23.4

بررسی عمیق ارائه دهنده استراتژی : Patache Digital

مقدمه استراتژی‌های Patache Digital بر اساس یک الگوریتم کمی اختصاصی به عنوان پایه و با لایه‌های تحلیل ریسک ترکیب شده‌اند. تحقیقات و محصولات این تیم بر حفاظت اصلی و بازدهی ثابت در حالی که گاه به گاه دوران ثابتی را دنبال می کنند ، تاکید دارند. استراتژی ثابت برای BTC یا ETH کاملاً این ویژگی ها را نشان می دهد و انتظار می‌رود که اکثر شکست‌های قیمتی مثبت را به خود اختصاص دهد و در عین حال ضرر را از طریق توقف‌های انتهایی محدود کند. در بالاترین سطح، استراتژی ثابت شامل دو جزء است: یک Workhorse و یک Racehorse. هدف Workhorse این است که ریسک را باطل کند ، یک سود کوچک/هزینه تراکنش را پوشش دهد و هدف Racehorse این است که فرصت بازدهی بزرگتری را دنبال کند. این استراتژی از رویکرد معاملاتی ساختار شکست استفاده می‌کند که به دنبال سطوح قیمت یا مناطقی است که یک توکن قادر به حرکت فراتر از آن‌ها نبوده است و باعث می‌شود که معاملات زمانی که توکن از این آستانه‌ها عبور می‌کند در معرض افزایش قرار بگیرند. با توجه به ماهیت استراتژی برای شرکت کننده طراحی شده است که در یک بازه زمانی میان مدت تا بلند مدت (6 ماه تا یک سال)