رد شدن به محتوای اصلی

پیشنهاد استراتژی های ثابت ETH/BTC Cellar از Patache Digital

هدف

هدف این پست کامیونیتی بحث در مورد پیشنهادات آتی است که از کامیونیتی درخواست می کند اسمارت کانترکت های Cellar را برای استراتژی های Patache Digital بپذیرد:

📌 SteadyETH

📌 SteadyBTC

این دو پیشنهاد هفته آینده به طور همزمان ارائه می شود. هر دوی این استراتژی ها از کد منبع اسمارت کانترکت یکسانی استفاده خواهند کرد.

متن

در واقع Patache یک تیم توسعه استراتژی با سابقه در امور مالی سنتی و مدیریت ریسک است. برای پیشینه بیشتر در مورد Patache، این پست را ببینید:

https://www.sommelier.finance/blog/strategy-provider-spotlight-patache-digital

استراتژی‌های Patache بر اساس الگوریتم‌های کمی اختصاصی به عنوان پایه و با لایه‌های تحلیل ریسک ترکیب شده‌اند. تحقیقات و محصولات ما بر حفاظت اصلی و بازدهی ثابت در حین پیگیری گاه به گاه "حالت سکون" تاکید دارند. علاوه بر این ، تلاش‌های ما بر ایجاد الگوریتم‌هایی متمرکز است که خودآموزشی هستند که باعث پایبندی بهتر به اولویت‌های ریسک فردی می‌شوند.


این الگوریتم با پیش‌بینی تغییرات بزرگ در قیمت‌ها از قبل ، یک مزیت معاملاتی را فراهم می‌کند. همچنین آستانه های ورودی مربوطه را قبل از چنین "شکست قیمتی" ایجاد می کند. برای اقدام معاملاتی در روز بعد ، الگوریتم از آستانه های ورودی ذکر شده در بالا برای شروع سفارش معاملاتی "Workhorse" و "Race horse" استفاده می کند. هر سفارش معاملاتی با ریسک تجاری از پیش تعریف شده و تخصیص سرمایه به عنوان مثال 1.25% (هر کدام) که برای تعیین مقدار سفارش معاملاتی است، استفاده می شود.

ما می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم تا در مورد این پیشنهادات آتی با جامعه قبل از برگزاری رسمی رأی گیری در هفته آینده صحبت کنیم. ما خوشحالیم که به هر سوالی که جامعه ممکن است داشته باشد پاسخ دهیم.

این دو استراتژی توسط 7Seas به نمایندگی از Patache به عنوان بخشی از خدمات یکپارچه سازی استراتژی 7Seas به صورت زنجیره ای اجرا می شود. برای اطلاعات بیشتر به دو پیشنهاد زیر مراجعه کنید.


1. پیشنهاد مجوز Cellar برای استراتژی SteadyETH

این پیشنهاد برای مجوز SteadyETH Cellar است. استراتژی Cellar توسط Patache ارائه شده است.

استراتژی SteadyETH یک استراتژی طولانی مدت است که هدف آن پیش‌بینی تغییرات بزرگ قیمت در ETH و سرمایه‌گذاری بر روی این پیش‌بینی‌ها در عین حصول اطمینان از حفظ سرمایه بلندمدت است. این کار را تنها با ریسک کردن درصد کمی از پرتفو در هر معامله انجام می دهد. نتایج آزمایش برگشتی برای SteadyETH در جدول زیر آورده شده است. توجه داشته باشید که نتایج آزمایش عملکرد فرضی را نشان می‌دهد و عملکرد تاریخی لزوماً نشان‌دهنده نتایج آتی نیست.

نتایج آزمایش

برای جزئیات بیشتر در مورد مکانیزم استراتژی SteadyETH ، به پست مراجعه کنید: 

https://medium.com/@sommelier.finance/patache-breakout-strategy-light-dive-daaa289e0b1

ما در حال برنامه ریزی برای انتشار جزئیات بیشتر و توضیحات استراتژی در هفته های آینده و از طریق راه اندازی هستیم.

در صورت تایید ، شبکه فراخوان های امضا و ارسال شده به کانترکت Cellar را از مدیر Cellar می پذیرد.


نام: Steady ETH 

توکن اشتراکی Cellar: رمزارز SteadyETH

هزینه پلتفرم: 2% (1.5% برای ارائه دهنده استراتژی + 0.5% برای پروتکل)

هزینه عملکرد: 10% (7.5% برای ارائه دهنده استراتژی + 2.5% برای پروتکل)

ارائه‌دهنده استراتژی: Patache Digital

 https://twitter.com/PatacheDigital 

انبار (Cellar) مدیریت شده توسط:

 https://www.7seas.capital

آدرس Cellar:

0x3F07A84eCdf494310D397d24c1C78B041D2fa622

لینک Etherscan: 

https://etherscan.io/address/0x3F07A84eCdf494310D397d24c1C78B041D2fa622 

منبع: 

https://github.com/PeggyJV/cellar-contracts/blob/main/src/base/Cellar.sol 

حسابرسی (Macro):

https://0xmacro.com/library/audits/sommelier-3.html 


استراتژی Cellar توسط Patache ارائه شده است. از جمله توسعه استراتژی، نگهداری مداوم و تولید سیگنال. 7Seas Capital ابزارها و زیرساخت‌ها را طبق پیشنهاد حاکمیت SIPS-012 توسعه داده است و Cellar پیشنهادی را مدیریت خواهد کرد. مدیریت Cellar به این معنی است که 7Seas با ارائه خدمات یکپارچه‌سازی استراتژی به Patache، از جمله سیگنال‌های استراتژی حملی ایجاد شده توسط Patache برای ارسال در شبکه برای اجرا به عنوان یک نهاد واسطه عمل خواهد کرد.


2. پیشنهاد مجوز Cellar برای استراتژی SteadyBTC

این پیشنهاد برای مجوز SteadyBTC Cellar است. استراتژی Cellar توسط Patache ارائه شده است.

استراتژی SteadyBTC یک استراتژی طولانی مدت است که هدف آن پیش‌بینی تغییرات بزرگ قیمت در Bitcoin و سرمایه‌گذاری بر روی این پیش‌بینی‌ها در عین حصول اطمینان از حفظ سرمایه بلندمدت است. این کار را تنها با ریسک کردن درصد کمی از پرتفو در هر معامله انجام می دهد. نتایج آزمایش برگشتی برای SteadyBTC در جدول زیر آورده شده است. توجه داشته باشید که نتایج آزمایش، عملکرد فرضی را نشان می‌دهد و عملکرد تاریخی لزوماً نشان‌دهنده نتایج آتی نیست.


نتایج آزمایش

برای جزئیات بیشتر در مورد مکانیزم استراتژی SteadyBTC، به پست مراجعه کنید: 

https://medium.com/@sommelier.finance/patache-breakout-strategy-light-dive-daaa289e0b1

ما در حال برنامه ریزی برای انتشار جزئیات بیشتر و توضیحات استراتژی در هفته های آینده و از طریق راه اندازی هستیم.

در صورت تایید ، شبکه فراخوان های امضا و ارسال شده به کانترکت Cellar را از مدیر Cellar می پذیرد.


نام: Steady BTC 

توکن اشتراکی Cellar: رمزارز SteadyBTC

هزینه پلتفرم: 2% (1.5% برای ارائه دهنده استراتژی + 0.5% برای پروتکل)

هزینه عملکرد: 10% (7.5% برای ارائه دهنده استراتژی + 2.5% برای پروتکل)

ارائه‌دهنده استراتژی: Patache Digital

 https://twitter.com/PatacheDigital 

انبار (Cellar) مدیریت شده توسط:

 https://www.7seas.capital/

آدرس Cellar:

0x4986fD36b6b16f49b43282Ee2e24C5cF90ed166d

آدرس Etherscan:

https://etherscan.io/address/0x4986fD36b6b16f49b43282Ee2e24C5cF90ed166d

منبع: 

https://github.com/PeggyJV/cellar-contracts/blob/main/src/base/Cellar.sol

حسابرسی (Macro):

https://0xmacro.com/library/audits/sommelier-3.html

استراتژی Cellar توسط Patache ارائه شده است از جمله توسعه استراتژی، نگهداری مداوم و ایجاد سیگنال. 7Seas Capital ابزارها و زیرساخت‌ها را طبق پیشنهاد حاکمیت SIPS-012 توسعه داده است و Cellar پیشنهادی را مدیریت خواهد کرد.  مدیریت Cellar به این معنی است که 7Seas با ارائه خدمات یکپارچه‌سازی استراتژی به Patache، از جمله سیگنال‌های استراتژی حملی ایجاد شده توسط Patache برای ارسال در شبکه برای اجرا به عنوان یک نهاد واسطه عمل خواهد کرد.


لینگ های ارتباطی Sommelier :

https://linktr.ee/sommelierfinance

گروه فارسی زبان :

https://t.me/Sommelier_persian

توییتر فارسی :

https://twitter.com/Somm_Persian

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بررسی استراتژی ثابت Patache

بررسی اجمالی استراتژی‌های Patache Digital بر اساس یک الگوریتم کمی اختصاصی به عنوان پایه و با لایه‌های تحلیل ریسک ترکیب شده‌اند. تحقیقات و محصولات Patache بر حفاظت اصلی و بازدهی ثابت در حالی که گاه به گاه دوران ساکن را دنبال می کنند، تأکید دارند. استراتژی ثابت به دنبال شکست های قیمتی است و شامل دو جزء است: Workhorse و Racehorse. هدف Workhorse این است که ریسک را باطل کند، یک سود کوچک/هزینه تراکنش را پوشش دهد و هدف Racehorse این است که فرصت بازدهی بزرگتری را دنبال کند. مکانیزم  معامله طولانی BTC - یک مثال: یک معامله طولانی زمانی آغاز می شود که بازار به سطح ورودی جهت دار می رسد. دو پوزیشن در سمت طولانی با انباشت Bitcoin نسبت به USDC آغاز می شود. به هر پوزیشن بلافاصله یک هدف و یک توقف (باخت) اختصاص داده می شود. اگر بازار قبل از توقف به هدف برسد، BTC Workhorse به USDC فروخته می‌شود که سود می‌برد. به طور همزمان توقف Workhorse به یک استاپ Trailing تغییر می‌کند (برای مشاهده تصویری در مورد اینکه چگونه استاپ Trailing قیمت را افزایش می‌دهد اما پایین نمی‌آید به GIF زیر مراجعه کنید). در این مرحله ،

بروز رسانی Sommelier - ماه November سال 2022

استراتژی‌های ثابت فعال می‌شوند، استخراج نقدینگی همچنان ادامه دارد، Sommelier به ATH‌ های TVL جدید می‌رسد و بروزرسانی در استراتژی های ETC-BTC Trend و Momentum  ماه November برای Sommelier یک ماه فوق العاده بود. استراتژی های ثابت ETH و BTC به این پلتفرم اضافه شدند که انتخاب های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند. برنامه‌های استخراج نقدینگی نیز برای همه استراتژی‌ها در پلتفرم راه‌اندازی شد تا مشارکت استراتژی را بیشتر تشویق کند. راه اندازی استراتژی های ثابت راه اندازی استراتژی های ثابت، تعداد کل استراتژی ها را در پلتفرم Sommelier به پنج افزایش داد. این استراتژی‌ها به ترتیب ETH و BTC را معامله می‌کنند و رویکرد «اول ریسک» برای معامله دارند. به هر معامله 2.5% تحمل ریسک اختصاص داده می شود تا اطمینان حاصل شود که سرمایه حفظ می شود و به استراتژی اجازه می دهد تا بازی طولانی را انجام دهد تا سرمایه در طول زمان تجمیع شود. استراتژی ثابت ETH : میانگین بازده سالانه 27.8 درصد در دوره آزمایش قبلی از May 2021 تا September سال 2022 استراتژی ثابت BTC : میانگین بازدهی سالانه 23.4

بررسی Patache Digital: بحث مدیریت ریسک

نکات برجسته ✅ رویکرد عملگرایانه Patache Digital به معامله ، بر حفظ سرمایه تمرکز دارد و هدف آن این است که تا آنجا که ممکن است در بازی بمانیم. ✅ سرمایه تخصیص یافته به ازای هر معامله با در نظر گرفتن نوسانات و احتمال از دست دادن معاملات، تقریباً 2.5% است. ✅ پتانسیل صعودی توسط دو هدف تعیین می شود: هدف ثابت و متغیر ✅ هدف ثابت (Workhorse) برای اطمینان از اینکه هر معامله با پوشش هزینه های تراکنش و تضمین سود ناچیز شکست می خورد، استفاده می شود. ✅ هدف متغیر (Racehorse) توسط یک توقف ضرر پشتیبانی می شود که گرفتن حرکات قیمت بالاتر را تسهیل می کند. هنگامی که با ترکیبی از استراتژی های پورتفو سرمایه‌گذاری می‌کنید ، یکی از حیاتی‌ترین چیزهایی که می‌خواهید به آن توجه کنید داشتن تعادلی از سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز و محافظه‌کارانه‌تر است که متناسب با آنچه برای شما مناسب‌تر است، تنظیم شود. برای کمک به شناخت بهتر Patache Digital و استراتژی‌های ثابت آن‌ها در اینجا نگاهی به رویکرد تیم آنها به مدیریت ریسک می‌اندازیم. یک معامله ضمنی بین دفعات کاهش سرمایه در مقابل شدت کاهش سرمایه وجود دارد که باید توسط سرمایه گ